خرید دستگاه پرس پلت علوفه با ارزانترین قیمت تجربه ای بسیار لذتبخش است که می توانید با شرکت دومیشا آن را تجربه نمایید. عده ای گمان می کنند که دستگاه پلت زن فقط برای تهیه خوراک پلت شده از دانه ها و غلات کاربرد دارد و برای علوفه و یونجه مناسب نیست، آیا این مساله صحت دارد؟ چگونه می توان در مسیر تجارت این محصول و خرید و فروش آن با قیمت استثنایی قرار گرفت و مسیری لذتبخش را تجربه نمود؟

خرید دستگاه پرس پلت علوفه

خرید دستگاه پرس پلت علوفه

برای خرید دستگاه پرس پلت علوفه می توانید از واحد فروش این مجموعه کمک بگیرید و با ارتباط با کارشناسان فروش از مشخصات فنی محصولات و قیمت آن ها اطلاع پیدا کنید. این طرز فکر کاملا اشتباه است که برخی تصور می کنند دستگاه های تولید پلت فقط برای خوراک با فرم استوانه ای شکل فقط برای دانه ها و غلات بکار میرود بلکه می توان از ماشین آلات پرس پلت برای تهیه خوراک پلت شده از علوفه های مورد نیاز دام نظیر یونجه استفاده نمود، که سبب ایجاد مزایای فراوانی شده و هزینه ها انبارش یونجه و نگهداری آن را به شدت کاهش می دهد. با جستجو در اینترنت، می توان اطلاعات مفیدی در خصوص تجارت دستگاه پلت زن علوفه بدست آورد.

قیمت دستگاه پلت یونجهقیمت دستگاه پلت یونجه

دستگاه پلت یونجه وسلیه ای است که یونجه خشک و خرد شده را به فرم استوانه ای شکل تبدیل می نماید. لازم به ذکر است که یونجه ایتدا از محل کشت محصول چیده می شود. سپس باید رطوبت آن گرفته و خشک شود. در مرحله بعد به وسیله دستگاه علوفه خرد کن خرد گردیده و ریز می گردد. و در آخرین مرحله یونجه خرد شده داخل دستگاه پلت به شکل پلت شده با استوانه های به ضخامت مورد نظر تبدیل می گردد. البته قطر پلت تولیدیبرای خرگوش حدود 2 تا 3 میلی متر است و برای دام سبک نظیر گوسفند 4 و 6 میلی متر بوده و برای دام های سنگین نظیر گاو و گوساله 8 میلی متر خواهد بود. در شرکت دومیشا انواع آسیاب، میکسر خوراک دام، علوفه خرد کن، یونجه خرد کن، دستگاه پلت یونجه، کولر و گیسه گیر (پکر) با بهترین قیمت رقابتی ساخته شده و به فروش می رسد.

دستگاه پلت ساز علوفه

دستگاه پلت ساز علوفه

در گذشته برای خوراک دهی انواع دام از یونجه و کاه خرد شده استفاده می شد، آیا در حال حاضر از دستگاه پلت ساز علوفه با توجه به مزایای تغذیه این فرم خوراکی رواج یافته و خرید و فروش این ماشین آلات در بازار رونق گرفته است؟ در قدیم چراندن گاو، گوسفند و دیگر دامها بوسیله علوفه خرد شده انجام می گرفت ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تغذیه با فرم پلت شده خوراک جایگزین آن خواهد شد. بنابراین امروزه بازار دستگاه پلت علوفه و یونجه با اقبال خوبی مواجه شده و در خصوص خرید و فروش دستگاه تولید پلت یونجه پیشرفت خوبی را در آن شاهد هستیم.