خرید اینترنتی دستگاه پرس پلت خوراک دام چگونه است؟ آیا با سفارش اینترنتی یا تلفنی انواع دستگاه پرس پلت خوراک دام که برای تهیه خوراک پلت شده دام، طیور و آبزیان کاربرد دارد می توان خرید مطمئنی انجام داد و از تجارت و خرید و فروش این محصول در بازار اطمینان حاصل نمود؟ دستگاه پلت دست دوم، پلت کرامبل و دستگاه کرامبلر چه هستند؟

خرید دستگاه پرس پلت بصورت اینترنتی

خرید دستگاه پرس پلت

خرید دستگاه پرس پلت به شکل های مختلفی میسر می باشد. قیمت دستگاه پرس پلت ابزیان با توجه به نوع و ظرفیت آن در بازار فروش متفاوت است.

خرید اینترنتی دستگاه پرس پلت یکی از روشهای موجود است. در دنیای امروزی با توجه به فراگیر شدن اینترنت، بستر بسیار مناسبی برای تجارت انواع دستگاه تولید پلت ایجاد شده و خریداران می توانند ضمن بررسی مشخصات محصول درخواستی خود با نمونه های موجود و تطبیق آن با نیازهای مورد نظر خرید مطمئنی انجام دهند. البته شایان ذکر است بررسی رزومه شرکت سازنده می تواند در پیدا نمودن مراکز عرضه معتبر، به شما یاری رساند.

خرید دستگاه پلت زن دان مرغ

خرید دستگاه پلت زن دان مرغ

خرید و فروش انواع نمونه های ارزان قیمت دستگاه پلت ساز دان مرغ همواره از مهم ترین نیازهای مشتریان این دستگاههاست. ضمنا علاوه بر خریداری کالای ارزان قیمت، توجه به کیفیت بالای محصول نیز دارای اهمیت زیاد بوده و جایگاه ویژه ای دارد. مجموعه ما برای تجارت و فروش محصول، حداقل قیمت را در نظر گرفته و این مساله بدلیل مواردی می باشد که به شرح زیر است:

  • ارتباط مستقیم و بدون واسطه با تامین کنندگان ماشین آلات
  • حذف عوامل واسطه و دلالان مختلف
  • فروش محصول بصورت کلی، عمده و خرده
  • تداوم ایجاد ساختار ارتباط با مشتریان

قیمت دستگاه پلت زن خانگی

قیمت دستگاه پلت زن خانگی

قیمت دستگاه پلت زن خانگی به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای دسترسی به لیست قیمت دستگاه پلت زن٬ می توانید به بخش فروش شرکت مراجعه فرمایید. با توجه به تحولاتی که در نظام اقتصادی کشور به وقوع می پیوندد، ناگزیر با تغییر قیمت محصولات موجود در بازار و افزایش آن همراه هستیم. انواع دستگاه پلت زن خانگی و صنعتی نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود. این تغییر قیمت ناشی از عوامل مختلف بوده که مهم ترین آنها عبارتنداز:

  • تغییرات ونوسان قیمت ارزهای خارجی نظیر دلار یورو و یوان
  • بالا رفتن قیمت محصولات مشابه
  • کمبود و کاهش مواد اولیه
  • بالا رفتن و افزایش میزان واردات محصولات مختلف
  • کاهش میزان تقاضا برای خرید کالا

خرید دستگاه پرس پلت

نحوه پلت نمودن مواد خوراکی

در عرض 20 ثانیه پس از ورود مواد به این دستگاه، مواد از یک توده حاوی ۱۰ تا ۱۲ درصد رطوبت در شرایط محیطی به رطوبت ۱۵ تا ۱۶ درصد با دمای ۸۰ تا ۹۰ درجه می رسند. در مراحل فشردگی و اکسترود کردن متعاقب آن، دان گرم از سوراخهای مشبک و دای دستگاه پلت زنی عبور می کند و دمای آن باز هم بیشتر شده و به ۹۲ درجه میرسد. پلت ها روی یک نوار تسمه مارپیچی تخلیه می شوند  و از یک خشک کن تونلی افقی عبور می کنند و یا به یک هوپر الک مانند عمودی وارد می شوند و به مدت ۱۰ دقیقه در معرض هوای سرد قرار می گیرند.

تاثیر دما بر پلت

تا دمای آنها به دمای محیط و رطوبت آنها به پایین تر از ۱۳ درصد کاهش یابد. خوراک هایی که دارای مقدار زیادی مواد خوراکی پر الیاف هستند احتیاج به مقدار بالاتری رطوبت دارند. پلت وقتی گرم می شود اندازه اش کوچکتر می شود، پلت خوب در اثر کاهش اندازه، نمیشکند و تبدیل به کرامبل نمی گردد. یک چنین خوراکی در معرض بخار پخته شده است و به خوبی ذرات آن در کنار هم می ماند. جیره ها را می توان در هر دمایی (تا حد ۸۸ درجه) پلت کرد تا به راحتی از دستگاه خارج شوند بدون اینکه ویتامین های آن در معرض تخریب قرار گیرند. بر خلاف باورهای اولیه متخصصین، پلت فراهم شده عملاً دارای تمامی مواد مغذی موجود در مواد خوراکی اولیه می باشد. از دست رفتن برخی ویتامین های حساس به گرما به مقدار جزئی رخ میدهد اگرچه در مورد ویتامین C مقدار آن زیاد است و می توان مقدار آن را از طریق مصرف بیشتر در مواد اولیه جبران کرد. بعد از فراوری آسیاب و پلت کردن دان فعال هستند اگرچه مقداری از پودر آنزیم بکار رفته به عنوان مواد خوراکی اولیه از بین میرود.

فرایند پلت کردن از نظر عملی

از نظر عملی فرایند پلت کردن متضمن عبور مواد خوراکی نرم از سوراخهای مشبک و دای فلزی است. این سوراخها دارای شکل گرد یا مربع بوده و امتداد طولی آنها به صورت استوانه یا کونیک طراحی می شود. در حلقه مشبک دستگاه پلت زنی از یک یا دو غلطک داخلی بر روی یک بادامک یا ابزار گریز از مرکز استفاده می شود. که به موازات توسعه اصطکاک و به دلیل وجود غذا بین غلطک و مشبک دستگاه موجب روشن شدن میله شفت چرخان دستگاه می شود. غذا از میان سوراخهای مشبکبه صورت افزایشی عبور می کند به طوری که وقتی بعد از تولید پلت آن را برش دهیم. لایه های محکمی از مخلوط مواد را مشاهده می کنیم.

پرس پلت دست دوم

پرس پلت دست دوم

پرس پلت دست دوم در سایز های کوچک نیز در بازار خرید و فروش ماشین آلات یافت می شود. سایز کوچک انواع پرس پلت  موجب شده تا شاهد کاربرد آن در منازل مسکونی نیز باشیم. در طول روز مشتریان و خریداران دستگاه پلت خاصی به دنبال خرید دستگاه پلت دست دوم هستند که تعداد آنها کم نیست و قابل توجه است.

بنابراین شرکت دومیشا صنعت را بر آن داشت تا اقدام به عرضه نمونه های دست دوم این محصول نماید. و آخرین مدل از دستگاه های پلت ساز سایز کوچک و اندازه خانگی به فروش برسد. دستگاه پلت ساز کوچک دست دوم دارای معایب و مزایای است. نمونه های دست دوم این ماشین آلات، دارای میزان و حجم فروش بالایی می باشد. که این مساله مربوط به فواید و مزیت های این کالاست.

برخی از فواید پلت ساز های دست دوم بدین قرار هستند:

  • نرخ ارزان تر نسبت به نمونه های نو
  • کارایی و راندمان کافی و مناسب
  • شناسایی عیوب و نقص های کالا
  • تجربه و شناخت اولیه در خصوص نحوه استفاده و بکارگیری آن

قیمت دستگاه پلت زن دان مرغ

قیمت دستگاه پلت زن دان مرغ

قیمت دستگاه پلت زن دان مرغ بسته به ظرفیت تولید آن در بازار خرید و فروش ماشین آلات تعیین می گردد. عوامل تعیین کننده قیمت عبارتست از:

  • ظرفیت تولید در ساعت
  • نوع دای
  • نوع رولر
  • جنس قطعات
  • نحوه طراحی
  • تجهیزات برزقی
  • تجهیزات مکانیکی

نقش رطوبت در پلت سازی

اگر رطوبت کافی را نتوان به صورت بخار به دانه ها رسانید، می توان از افزودن آب به آنها در زمان قبل از پلت کردن استفاده کرد. تا حداقل خاصیت لغزندگی ناشی از حضور آب در آن ایجاد شود. در صورت وجود غذاهای نرم و به منظور ایجاد فشردگی در آنها، نیازی به افزودن بخار نیست. موادی از قبیل سبوس برنج، تخم پنبه آسیاب شده و کیک مغز دانه نخل را میتوان بدون افزودن رطوبت پلت کرد. پلت به دست آمده اغلب به دلیل دمای بالای دستگاه وعدم وجود رطوبت، مقداری می سوزد و در ضمن برق مصرفی آن به مراتب بیشتر از زمانی است که رطوبت به آن افزوده شده باشد. چربی بالا نیز موجب لغزندگی مواد می شود.

دای دستگاه پلت

توضیحاتی در مورد دای دستگاه پلت

صفحه مشبک یا دای حلقوی و غلطکهای دستگاه پلت وقتی در معرض گرمای زیادی قرار گیرند نوعی خستگی فلزی در آنها ایجاد می شود و باید عوض شوند. آماده سازی مناسب پودر یونجه خشک باعث می شود. که بتوان بیش از ۲۰۰۰ تن از آنها را با استفاده از یک مشبک (با ضخامت ۴۰ میلیمتر) پلت کرد. به طور کلی بافت مخلوط خوراکهای نرم تغییر کرده و از ماده ای با چگالی حدود ۰/۴ به پلت فشرده با چگالی ۰/۵ تا ۰/۶ گرم به ازای هر میلی لیتر تبدیل می شود.

در درون حلقه مشبک دستگاه، فشار اعمال شده به ۷۵ تا ۶۰۰ کیلوگرم در سانتیمتر مربع می رسد. مواد خوراکی حاوی مواد الیافی بالا اغلب تولید پلت های سخت می کند. از طرفی مصرف خوراک های چرب و وجود مقداری رطوبت اضافی موجب کاهش کیفیت پلت می شود. کیفیت پلت را میتوان به صورت سختی فیزیکی (در مورد غذای طیور و سایر دام ها) یا پایداری آن در آب (در غذای ماهی) تعریف کرد به طوری که در  موقع حمل و نقل با آب خرد و داغون نشده و وا نرود.

نحوه ساخت دستگاه پلت

نحوه ساخت دستگاه پلت در شرکت های مختلف متفاوت است. اما بطور کلی اساس کار آنها یکسان خواهد بود. اجزا و قطعات اصلی دستگاه پرس پلت که نقش تولید خوراک به صورت پلت شده را به عهده دارند به شرح زیر است:

  • فیدر این قسمت بخشی از دستگاه پلت می باشد که مواد اولیه آسیاب شده و مخلوط شده به صورت کنترل شده و به مقدار مورد نیاز به قسمت های بعدی دستگاه پلت منتقل می گردد.
  • کاندیشنر بخش دوم دستگاه پلت است که عملیات پخته شدن خوراک بوسیله بخار خشک و مخلوط خوراک با بخار در این بخش صورت می گیرد.
  • دای یکی از تجهیزات مکانیکی دستگاه پلت می باشد که دارای منافذ و سوراخ های یکسانی است. در واقع این منافذ با نمره مشخص و قطر آن تعیین کننده قطر و ضخامت خوراک می باشد.
  • غلطک (رولر) قطعه ای از دستگاه پلت است که در کنار دای قرار می گیرد و مواد را با فشار زیادی داخل منافذ دای منتقل می نماید.
  • برش دهنده (نایف) قسمت انتهایی از دستگاه که مواد خوراکی پلت شده را که به صورت رشته های مارکارونی تبدیل گردیده به دانه های با طول مورد نظر تبدیل کرده و قطع می نماید.

قیمت دستگاه پلت ساز خانگی کوچک

قیمت دستگاه پلت ساز خانگی کوچک

قیمت دستگاه پلت ساز خانگی به نسبت انواع مدل های بزرگتر و صنعتی بسیار پایین تر می باشد. خریدار دستگاه پلت می تواند با استفاده از تماس تلفی با کارشناسان این شرکت، از مشاوره های لازم در این خصوص بهره مند گردد. ضمنا علاوه بر این می تواند مناسبترین بهترین دستگاه پلت ساز خانگی کوچک را با قیمت ارزان، از این طریق خرید نموده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرد. فروش اینترنتی دستگاه پرس پلت سبب شده تا رضایت مشتریان از خرید و نحوه دسترسی به آن بیشتر شود. برای خرید انواع دستگاه پلت می توان از طریق راه های زیر اقدام نمود:

  • خرید از طریق تماس تلفنی یا خرید تلفنی
  • جستجو در بازار و شهرک های صنعتی شهر ها
  • جستجو و پیدا کردن شرکت های وارد کننده
  • کارخانجات تولید کننده داخلی پرس پلت
  • وب سایت های اینترنتی معتبر و دست اول

نحوه عملکرد دستگاه پلت

مشبک یا دای دستگاه توسط یک موتور به حرکت در می آید و غلطکها تنها زمانی به کار میافتند که مواد غذایی بین غلطکها و مشبک در معرض اصطکاک زیادی باشند. برای اینکه ذرات خشک دانه ها را برای فشردگی بیشتر انعطاف پذیر ساخته و اصطکاک آن را کاهش داده و گرمای مکانیکی تولیدشده در جریان فشردن مواد را کاهش دهیم، اغلب مقداری آب به دان افزوده می شود. این آب در زمان مخلوط کردن مواد و یا حتی در اطاق گرمادهی و آماده سازی دستگاه پلت زنی و به صورت مایع یا بخار فراهم می شود.

لازم به ذکر که اگر آب به صورت بخار فراهم گردد ، دو هدف متحقق میگردد:

  1.  حجم بالایی از بخار آب بر روی سطح ذرات مواد خوراکی متراکم می شود
    و آنها را برای فشردگی بیشتر به صورت مرطوب و نرم در می آورد.
  2.  گرمای زیادی موجود در بخار، موجب ژلاتینی شدن نشاسته خام موجود در مواد گیاهی شده
    و چسبندگی مناسبی به دانه های پلت شده می دھد.

دستگاه پلت ساز کوچک دست دوم

دستگاه پلت ساز کوچک دست دوم به مراتب از نمونه های نو دارای قیمت پایین تری دارد. البته دستگاه های دست دوم و استوک معایبی نیز خواهد داشت. بنابراین پر واضح است که خرید دستگاه نو به جای تهیه نمودن دستگاه پلت زن دست دوم مقرون به صرفه تر بوده و مشکلات بعدی را به دنبال نخواهد داشت.

ضمنا شما می توانید در کمترین زمان و اسرع وقت با اندکی جستجو دستگاه پلت دست دوم و نو را یافته و نسبت به خرید آن اقدام فرمایید.

نکات مورد نیاز هنگام پلت سازی

در مراحل تهیه و تولید دان پلت شده بایستی آب به یکسان به تمامی قسمتهای آن وارد شده و مرطوب و خیس گردد. پلت کردن در دمای کم و پایین یا با بخار کم و ناچیز تولید پلت براق می کند. زیرا در زمان عبور از سوراخهای مشبک یا دای دستگاه تحت فشار بیشتری بوده و  میزان اصطکاک بیشتری را تجربه می نماید. یک چنین پلتی در واقع همان دان آردی اولیه است که در کپسولی قرار گرفته باشد بدون اینکه اثرات مثبت ناشی از پختن در معرض رطوبت و گرما را تحمل کرده باشد.

مقدار مناسب رطوبت برای پلت خوب بستگی به ترکیبات خوراک دارد اما محدود آن بین 15 تا 18 درصد رطوبت مناسب است. بنابراین در عملیات پلت زنی ۴ تا ۶ درصد رطوبت (به صورت بخار) به مواد اضافه می شود.

قیمت دستگاه پلت دان مرغ انلاین

قیمت دستگاه پلت دان مرغ انلاین

قیمت دستگاه پلت دان مرغ را می توانید بصورت انلاین در اینترنت و وب سایت ها بیابید. بدیهی است، در هنگام خرید این محصول، توجه به کیفیت بالا و دوام این کالا بسیار اهمیت دارد. وب سایت های تجاری اینترنتی سعی در پوشش این موضوع داشته، و محصولی اصل را به بازار عرضه می کنند. ضمنا لیست قیمت ها نیز توسط واحد فروش شرکت ها در اختیار خریداران قرار می گیرد.

نحوه تبدیل نمودن مواد خوراکی به پلت

تبدیل نمودن توده نرم و اغلب پودری شکل مواد خوراکی به شکل سخت و حبه مانند پلت از طریق فشردگی، اکسترود کردن و چسبانیدن مواد آن انجام می گیرد.
فرایند پلت نمودن به این شکل است که دان ارد شده و نرم و پودری در معرض بخار آب قرار گرفته و به صورت ارد گرم و مرطوب تبدیل می شود. در مرحله بعدی با فشار مناسب از مشبک یا دای دستگاه پلت عبور داده شود. در انتها بلافاصله بعد از عبور از دستگاه خنک کن یا کولر و با استفاده از هوای تحت فشار خشک می شود. رطوبت موجب نرم و لغزنده شدن مواد خوراکی شده و آمادگی لازم برای فشردگی و اکسترود شدن را پیدا می کند. و در حضور حرارت، مواد نشاسته ای خام موجود در سطح مواد خوراکی گیاهی موجود در آن تبدیل به ژلاتين می شود. و در نتیجه حضور ژلاتین و ژلاتاسیون، ذرات مواد به همدیگر می چسبند.

قبل از خرید دستگاه پلت ساز در شیپور، مقاله ی زیر را مطالعه نمایید. مرکز دومبشا، یکی از مراکز بزرگ تولید و عرضه انواع دستگاه پلت ساز، مقاله ی زیر را جهت آشنایی شما با انواع دستگاه پلت ساز و قیمت آن ها، و آمادگی شما جهت انتخاب دستگاه پلت مورد نظرتان تنظیم نموده است. با ما همراه باشید.

خرید دستگاه پلت ساز شیپور

تولید دستگاه پلت ساز

مرکز دومیشا، یکی از بزرگ ترین مرکز تولید دستگاه پلت ساز به صورت تخصصی است. دستگاه های پلت ساز از نظر اندازه و کاربرد دارای تنوع گسترده ای میباشند. شما میتوانید ساخت دستگاه پلت ساز مورد نظرتان را با ظرفیت سفارشی به مرکز دومیشا بسپارید.

در بازار تولید خوراک پلت شده، تهیه ی پلت آماده آن هم به صورت ماهیانه، بسیار هزینه بر است. بنابراین افراد ترجیح میدهند با خرید دستگاه پلت ساز، خوراک حیوانات خود را تهیه نمایند.

دستگاه های پلت بر اساس سایز و ظرفیتی که دارند قیمت گذاری میشوند. کاملا بدیهی است که قیمت دستگاه پلت زن نو با قیمت دستگاه پلت ساز دست دوم یا کرایه ای متفاوت است. ظرفیت دستگاه پلت به توانایی دستگاه پلت ساز در تولید مقدار پلت در مدت زمان یک ساعت بستگی دارد. در بازار، قیمت دستگاه های پلت که ظرفیت بالاتری دارند بیشتر میباشد.

قیمت دستگاه پلت ساز خوراک دام

قیمت دستگاه پلت ساز خوراک دام

فروش دستگاه پلیت خوراک دامداری، به صورت تک و عمده در مرکز تولید دستگاه پلت ساز دومیشا به صورت نقد و اقساط صورت میگیرد. خوراک مخصوص دام، برای انواع دام ها که عبارتند از : دام پرواری، دام شیری و دام تلیسه، به صورت ویژه توسط دستگاه های پلت ساز خوراک دام تولید میشوند.

به خوراک پلت شده، خوراک فرآوری شده ی دام نیز گفته میشوند. همانطور که گفتیم، یکی از دلایل تهیه ی دستگاه پلت ساز خوراک دام صرفه جویی در هزینه های ماهیانه ی تهیه ی خوراک آماده ی فراوری شده دام میباشد. هزینه های بالای درمانی برای بهبود بیماری های دام، دلیل دیگری شد تا دامداران، تولید خوراک دام ها را خودشان بر عهده گیرند تا غذای حیوانات آن ها سالم و از نظر بهداشتی مطمئن باشد.

قیمت دستگاه پلت ساز خوراک دام، بستگی به ظرفیت دستگاه و اندازه ی آن دارد. دستگاه های پلت ساز خوراک دام به دو نوع دستگاه پلت ساز خانگی و صنعتی تقسیم میشوند.

استفاده از دستگاه پلت ساز برای تولید خوراک دام باعث شد تا حجم غذای مصرفی دام کاهش یافته و در عوض ارزش غذایی آن بالا برود و از نظر تامین مواد مغذی مانند انواع ویتامین، پروتئین و مواد معدنی برای حیوان مفید تر باشد. دستگاه تولید پلت خوراک دام، با فراوری غذای دام در اثر دما و فشار، حجم آن را کاهش داده و موجب از بین رفتن آلودگی ها و باکتری های مضر از غذای حیوان میشود.

خرید دستگاه پلت ساز شیپور

فروش اقساطی دستگاه پلت ساز

به دلیل اینکه افرادی ممکن است قصد تولید خوراک پلت شده و تهیه دستگاه پلت ساز برای ایجاد یک کسب و کار یا تامین خوراک حیوانات خود را داشته باشن اما هزینه ی کافی برای خرید دستگاه پلت ساز نو را نداشته باشند، مرکز دومیشا امکان خرید اقساطی دستگاه پلت ساز را برای این دسته افراد فراهم نموده است.

اجزا تشکیل دهنده خوراک دام عبارتند از: چربی خام، خاکستر، پروتیئن، آب، الیاف خام و NEF و افزودنی هایی مانند اسید های آمینه، مواد معدنی، ویتامین ها ، بافر ها، آنزیم ها و پروبیوتیک ها.

یکی از ویژگی های مثبت خوراک پلت شده، این است که حیوان زمان کمتری برای خوردن آن صرف میکند و در عوض انرژی بیشتری را جذب میکند. ساخت پلت زمان کمتری میگیرد و به دلیل سبک بودن، حمل و نقل آن آسان تر است. پلت با وجود حجم کم، ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و مواد مغذی تشکیل دهنده آن در بدن حیوان ، سریع جذب میشود.

خرید دستگاه پلت ساز شیپور

خرید دستگاه پلت زن دان مرغ

خوراک پلت شده، بخش بزرگی از خوراک دام و طیور و آبزیان را به خود اختصاص داده است. زیرا برای حیوانات خوش خوراک است، سریع جذب میشود و مانع بروز سوء هاضمه میشوند. پلت به حبه هایی گفته میشود که در دستگاه پلت ساز با اندازه ها و طول های متفاوت تولید میشود.

برای انتخاب دستگاه پلت ساز و خرید آن شما نیاز به مشورت و تحقیق دارید. کارشناسان ما در مرکز تخصصی دومیشا آماده ی ارائه مشاوره رایگان و همراهی شما عزیزان برای انتخاب دستگاه پلت مورد نیازتان می باشند. برای خرید دستگاه پلت زن دان مرغ ابتدا باید با دو نوع این دستگاه آشنا شوید: دستگاه پلت زن گیر بکسی و دستگاه پلت ساز تسمه ای.

تفاوت میان دستگا پلت ساز تسمه ای و گیربکسی در این است که نوع دوم سنگین تر است، سر و صدای بیشتری تولید میکند اما در عوض پلت مرغوب تری را تولید میکند. شما باید بر حسب محیطی که قرار است دستگاه را در آن جا نصب کنید و نیاز خوراکی حیوانات خود، یکی از این دو نوع دستگاه را انتخاب کنید.

خرید دستگاه پلت ساز شیپور

ساخت دستگاه پلت ساز صنعتی

دستگاه های پلت ساز صنعتی ابعاد بزرگی دارند و ظرفیت آن ها تولید چندین تن خوراک پلت شده در ساعت است. از این نوع دستگاه ها در محیط های بزرگ مانند کارخانه ها و کارگاه های بزرگ استفاده میشود. قیمت دستگاه پلت ساز صنعتی بالاتر از قیمت دستگاه های پلت ساز خانگی و کوچک است. افرادی که به پرورش جمعیت بزرگی از حیوانات مشغول هستند میتوانند این نوع دستگاه را به صورت نو یا دست دوم از مرکز تولید دومیشا تهیه کنند.

خرید دستگاه پلت ساز شیپور

قیمت کوچکترین دستگاه پلت ساز

کوچکترین دستگاه پلت ساز در بازار ایران، عموما دارای ظرفیت تولید حداقل یک تن پلت در ساعت است. در هنگام سفارش دستگاه پلت ساز از شرکت دومیشا، کارشناسان ما میتوانند بر حسب نیاز شما قطعات سفارشی شما را نیز به دستگاه اضافه نمایند.

مرکز دومیشا علاوه بر تولید و فروش انواع دستگاه پلت ساز خانگی و صنعتی، به ساخت و عرضه ی انواع قطعات تشکیل دهنده دستگاه پلت ساز نیز میپردازد. قیمت کوچکترین دستگاه پلت ساز بر اساس مقدار ظرفیت دستگاه، جنس بدنه و جنس قطعات به کار رفته در دستگاه، نوع الکتروموتور موجود در دستگاه و سایز و ابعاد دستگاه بستگی دارد.