خرید و فروش انواع دستگاه پلت کوچک چگونه و با چه قیمتی است؟ به چه دلیلی و در چه مواردی می توان از انواع دستگاه پلت خوراک دام و طیور کوچک برای تغذیه پرندگان و حیوانات بهره برد؟ چگونه می توان در خصوص خرید و فروش این ماشین ها اطلاعات کسب نمود؟

انواع دستگاه های پلت کوچک به چه صورتی بوده و موارد استفاده از آنها کدام است؟

انواع دستگاه پلت کوچک

انواع دستگاه پلت کوچک

موارد استفاده از انواع دستگاه پلت کوچک عبارتند از:

  • در جاهایی که فضای کافی موجود نیست
  • در کارگاه های کوچک تولید خوراک پلت شده و مصارف کم
  • استفاده از دستگاه پلت صنعتی مقرون به صرفه نبوده
  • بنابراین بهتر است از دستگاه های پرس پلت کوچک استفاده گردد.

خرید دستگاه پلت کوچکخرید دستگاه پلت کوچک

با توجه به مزایا و موارد استفاده از این ماشین آلات، خریدارانی که قصد تست یک کسب و کار جدید را دارند و یا به هر علتی نمی خواهند هزینه زیادی صرف کنند نسبت به خرید دستگاه پلت کوچک اقدام می نمایند. ضمن بررسی ابعاد دستگاه های موجود در بازار می توان نسبت به خرید دستگاه پلت کوچک و قیمت دستگاه پلت دانه طبق نیاز مورد نظر اقدام نمود.

یکی دیگر از انواع دستگاه های پلت موجود در بازار دستگاه پلت تکفاز است.

دستگاه پلت خانگی تکفاز

دستگاه پلت خانگی تکفاز

همان گونه که از اسم این وسیله مشخص است این ماشین آلات با برق تکفاز کار می کند. الکتروموتور آن از برق خانگی استفاده خواهد کرد. در نتیجه برای جاهایی که با مشکلات کمبود برق دست و پنجه نرم می کنند یا برق 3 فاز موجود نیست گزینه مناسبی است.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”justify” ]البته باید توجه نمود که از هر وسیله با توجه به مشخصات آن می توان انتظار کارکرد داشت. بطور مثال دستگاه پلت خانگی برای مصارف کوچک استفاده می شود و جهت پلت نمودن انواع علوفه و یونجه گزینه مناسبی نخواهد بود. لذا افرادی که قصد پلت نمودن یونتجه یا علوفه را دارند بایستی از دستگاه های 3 فاز با الکتروموتور قوی تر استفاده نمایند که مسلما دستگاه های قوی با ظرفیت بالاتر قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.[/hwgold-dash]

چطور می توان فروشندگان دستگاه پلت را شناسایی نمود؟

فروش دستگاه پلت کوچک

فروش دستگاه پلت کوچک

شناسایی فروشندگان دستگاه پلت به روشهای مختلف امکان پذیر است. مراجعه به شهرکهای صنعتی، بازدید از نمایشگاه های تخصصی دام و طیور در سراسر کشور از روش های پیدا کردن تامین کنندگان این ماشین آلات است. البته امروزه جستجو در اینترنت یکی از ساده ترین، ارزان ترین و سریع ترین روش ها برای دست یابی به مراکز فروش انواع دستگاه پلت کوچک و صنعتی خواهد بود.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”black;” align=”justify;” ]شما خریدار گرامی می توانید به آسانی با مراجعه به قسمت مشاوره و فروش نسبت به دست یابی به اطلاعات دقیق فروش دستگاه پلت اقدام فرموده و از مشاوره رایگان در این زمینه بهره مند شوید.[/highlight-dash]