خرید دستگاه دانه پارس برای تغذیه انواع طیور و خوراک جوجه مرغ انجام می شود. با پرورش انواع حیوانات خانگی نظیر مرغ می توان بخشی از نیاز انسان را به گوشت سیفد را تامین نمو که این امر نیاز به تغذیه این حیوانات با شرایط خاص دارد، با استفاده از این تجهیزات می توان دان مورد نیاز این مراکز و نیز بستر لازم برای انواع پرندگان زینتی دیگر را تولید نمود.

خرید دستگاه دانه پارس

دان پلت شده، مشکل خوراک دهی مرغ و دیگر پرندگان را که سال های متمادی وجود داشته، برطرف نموده است. اصلی ترین ویژگی خوراک دان پلت شده کم شدن خطاها در فرایند تغذیه طیور می باشد. با خرید دستگاه دانه پارس، پرورش دهنده گان انواع طیور نظیر، جوجه، مرغ، بلدرچین، بوقلمون، شترمرغ و دیگر پرندگان می توانند خوراک پلت شده ی فرموله را خودشان تولید نمایند و از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایند و حدود 20 درصد در هزینه های خود صرفه جویی نمایند در نتیجه قیمت تمام شده خوراک پلت شده را کاهش دهند.

ساخت دستگاه پلت دان مرغی

در ساخت دستگاه پلت دان مرغی از وسایل مختلفی استفاده می شود. در مجموعه دومیشا سعی بر این است که همواره مرغوب ترین قطعات استفاده شود. برخی از قطعات بکار رفته در دستگاه های پلت عبارتند از:

  • الکتروموتور یا دینام
  • گیربکس
  • انتقال دهنده نیرو: تسمه، میل گاردان، کوپل مستقیم
  • محفظه قرار گیری غلطک ها و دای
  • دای
  • رولرها (غلطک ها)

قیمت دستگاه تولید پلت مرغی

بهترین راه دست یابی به قیمت دستگاه پلت تماس با واحد فروش این مجموعه است. زیرا با توجه به نوسانات شدید قیمت مواد اولیه و متریال مصرفی امکان انتشار لیست قیمت ها وجود ندارد. البته مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت این قبیل ماشین آلات ظرفیت تولید آن در طول یک ساعت می باشد.

دستگاه دانه پارس خانگی

دستگاه دانه پارس خانگی

یکی از ماشین الات پر مصرف برای تولید انواع محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی، نمونه ی خانگی و کوچک آن می باشد. دلیلی که باعث می گردد کارفرمایان و مشتریان گرامی به سمت این دستگاه کشیده شوند، داشتن قیمت پایین و قابلیت تولید انواع خوراک دام و طیور و آبزیان می باشد. البته این دستگاه ها مزایای دیگری نیز دارد که در زیر به آن ها اشاره می نماییم:

  • قابلیت اضافه نمودن تجهیزات جدید و مدرن روز
  • تولید کلیه محصولات مورد نیاز دامداری ها و مرغ داری ها با کیفیت بالا
  • نیاز نداشتن به تخصص در زمان کارکرد دستگاه
  • خدمات پس از فروش به همراه تامین قطعات مصرفی دستگاه

دستگاه دانه پارس جوجه اردک

دستگاه دانه پارس جوجه اردک

یکی از انواع پرندگانی که می توان به عنوان حیوان خانگی نگهداری نمود، اردک می باشد که در زمان پرورش ان باید نکات زیر را در نظر داشت.

  • دمای محیط در زمان نگهداری
  • استفاده از جیره غذایی مناسب
  • کاربرد یک نمونه از بستر مناسب برای مراکز پرورش
  • تولید دان مورد استفاده با کیفیت

از دستگاه های پلت مورد استفاده در این زمینه می توان برای تولید دان مورد نیاز و نیز ساخت یک بستر برای این حیوانات استفاده نمود. البته می توان از موادی نظیر قطره مولتی ویتامین، قرص های جوشان کلسیم و نیز پودر صدف دریایی در جیره غذایی اردک استفاده کرد.

تولید جیره با دستگاه دانه پارس

تولید جیره با دستگاه دانه پارس

یکی از بیماری های شایع در مراکز پرورش حیوانات خانگی، سوء تغذیه می باشد، که باید از این بیماری پیشگیری نمود. با استفاده از دستگاه های مدرن و نیز استفاده از جیره غذایی مناسب که با نظر کارشناسان در این زمینه نوشته می شود می توان این مشکل را حل نمود. این متخصصان استفاده از مواد زیر را به میزان مناسب برای تولید یک جیره مناسب توصیه می نمایند.

  1. مواد پروتئین دار
  2. انواع ویتامین ها
  3. نیاسین برای رشد و تقویت استخوان های اردک
  4. بادام زمینی
  5. برنج سبوس دار
  6. لپه
  7. انواع سبزیجات ( البته در کاربرد این ماه نباید زیاده روی کرد)

محاسن دستگاه دانه پارس

مزیت دستگاه دانه پارس

دستگاه های تولید دان مورد نیاز برای مراکز پرورش حیوانات خانگی و دامداری ها طبق متد روز دنیا تولید می گردد. این تجهیزات با داشتن مزایای متعدد زیر می تواند نظر هر کارفرمایی را به خود جلب نماید:

  • نیاز نداشتن به نیروی انسانی کار
  • افزایش روند تولید محصولات نظیر گوشت و تخم مرغ و نیز شیر تولیدی
  • می توان محصول پلت شده را در زمان های طولانی انبار نمود

قطعات دستگاه پلت دانه پارس

قطعات دستگاه پلت دانه پارس

در صورتی که در زمان طراحی و ساخت انواع دستگاه در این زمینه از قطعات و تجهیزات مناسب استفاده گردد. می توان به کیفیت بالایی از محصول دست یافت. این ماشین الات با توجه به نظر مشتریان و کارفرمایان محترم طراحی و تولید می شوند. البته خریداران محترم موارد زیر را در زمان تهیه کردن انواه دستگاه پلت در نظر دارند:

  1. جنس تجهیزات در زمان ساخت دستگاه ها
  2. نوع، توان و قدرت الکتروموتورهای کاربردی
  3. ظرفیت تولیدی دستگاه های پلت

البته می توان از تجهیزات جانبی نظیر انواع سنسور های هوشمند و نیز انواع تجهیزات ایمنی نیز در این ماشین الات استفاده نمود.

فروش انواع دستگاه دانه پارس

فروش انواع دستگاه دانه پارس

با توجه به موارد ذکر شده و مرتبط با انواع دستگاه پلت این سوال به وجود می آید که چطور می توان این تجهیزات را خریداری نمود؟ شرکت دومیشا با در نظر داشتن پارامتر های تجارت در این صنعت با فروش انواع دستگاه دانه پارس در خدمت کارفرمایان محترم می باشد.