دستگاه پلت کود مرغ برای تولید کودهای استوانه ای شکل بکار می رود. کود پلت شده یکی از پرفروش ترین شکلهای کود در بازار است. قیمت دستگاه پلت کود مرغ به ظرفیت دستگاه در ساعت بستگی دارد. فروش دستگاه پلت کود مرغ و عرضه انواع دستگاه پلت در این مجموعه تولیدی و بازرگانی انجام می شود.

دستگاه ها و خط تولید پلت نه تنها برای تولید خوراک دام، طیور و آبزیان بکار می رود، بلکه می توان از آن در تولید پلت کود مرغی و حیوانی استفاده نمود. زیرا فرم استوانه ای شکل کود مزایای بسیار بیشتری نسبت به کود به صورت کلوخه ای یا پودری دارد که برخی از این مزایا عبارتند از: صرفه جویی اقتصادی، مصرف کمتر کود در خاک، یکنواختی مواد مغذی در کود تولید شده، حذف میکرو ارگانیسم ها و دیگر آلودگی ها، از بین رفتن تخم علف های هرز و جلوگیری از رویش مجدد علف های هرز و دیگر موارد . . .

قیمت دستگاه پلت کود مرغ

قیمت دستگاه پلت کود مرغ

همانطور که اشاره گردید، قیمت دستگاه پلت کود مرغ به ظرفیت تولید آن وابسته است. هر چه توان تولید دستگاه بالاتر باشد. قیمت آن نیز به مراتب بالاتر می رود. البته جنس قطعات بکار رفته در دستگاه پرس پلت نیز در بهای تمام شده آن بی تاثیر نیست. بنابراین خریداران ابتدا بایستی نیاز خود را مشخص نمایند. تا بتوانند به قیمت کالای مورد نظر خود دسترسی یابند.

خط تولید پلت کود مرغ

خط تولید پلت کود مرغ

خط تولید پلت کود مرغ از قسمت های مختلفی تشکیل می شود. دستگاه پلت، خشک کن و کیسه پرکن بعضی از دستگاه های موجود در یک خط است. یکی از اساسی ترین قسمت های خط تولید پلت، دستگاه پرس پلت می باشد.

بنابراین نیاز است تا از دستگاه پلت مناسب استفاده شود.

دستگاه پلت

مزایای استفاده از دستگاه پلت مناسب

با بکارگیری از پرس پلت مناسب، می توان از دو مزیت برخوردار گردید:

[highlight-red bcolor=”blue” align=”justify” ]بالا رفتن راندمان و کارایی[/highlight-red]

[highlight-red bcolor=”green” align=”justify” ]پایین آوردن میزان انرژی الکتریکی مصرفی[/highlight-red]

فروش دستگاه پلت کود

فروش دستگاه پلت کود

با توجه به موارد فوق، ما به طور تخصصی در زمینه فروش دستگاه پلت کود مرغ فعالیت داریم. خریداران این محصول می توانند ابتدا با همکاران ما در این زمینه ارتباط بگیرند. سپس با توجه به مذاکرات صورت گرفته، مواردی به عنوان پیشنهاد فنی به متقاضی ارایه می شود. در مرحله بعد خریدار در انتخاب گزینه مناسب مختار خواهد بود. بنابراین اصل مشتری مداری بطور کامل رعایت می گردد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”black;” align=”justify;” ]در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام همکاران ما در این خصوص آماده پاسخگویی می باشند. پس از نتیجه گیری و انتخاب محصول توسط مشتری، روند سفارش و ساخت دستگاه پرس پلت صورت می گیرد.[/highlight-dash]