کارخانه های زیادی در زمینه تولید دستگاه پلت خوراک گوسفند که جهت تهیه فرم پلیت از خوراک دام بکار می روند در حال فعالیت هستند. دای و رولر از جمله قطعات تاثیر گذار در کیفیت نهایی پلیت ها می باشند که از لوازم و قطعات یدکی این ماشین آلات محسوب می شوند.

در هنگام خرید یا فروش دستگاه های مرتبط با پرس پلت خوراک گوسفند و دیگر موجودات زنده بایستی به نکاتی توجه نمود که دانستن آنها خالی از لطف نیست.

خرید دستگاه پرس پلت خوراک گوسفند

خرید دستگاه پرس پلت خوراک گوسفند

در موقع خرید و فروش دستگاه های در ارتباط با پلت خوراک گوسفند و دیگر موجودات زنده نظیر انواع دام سنگین و سبک و طیور بایستی به نکاتی توجه نمود که عبارتند از:

[highlight-red bcolor=”blue” align=”justify” ]قابلیت تولید در ظرفیت های درخواستی مشتری[/highlight-red]

[highlight-red bcolor=”green” align=”justify” ]تولید شده با فناوری روز و بسیار مدرن و کارآمد[/highlight-red]

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”justify” ]مجهز به الکتروموتوری قدرتمند از نوع موتوژن[/highlight-red]

[highlight-red bcolor=”blue” align=”justify” ]ساخته شده از قطعات باکیفیت و برندهای بازار[/highlight-red]

[highlight-red bcolor=”green” align=”justify” ]قیمت دستگاه پلت ساز مقرون به صرفه و ارزان[/highlight-red]

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”justify” ]دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش[/highlight-red]

دای دستگاه پلت

دای دستگاه پلت

دای و رولر دستگاههای پلیت زن، به سبب بکار گیری از مدرنترین تکنولوژی متالوژی حال حاضر جهان، دارای کیفیت مرغوب در کنار آسانی در نظافت و استفاده دوباره می باشند.
همراه با دای پرس پلت، رولر این ماشین آلات هستند که از کیفیت ویژه ای برخوردارند. تمامی دای ها و رولر های مورد استفاده در این محصولات، از آلیاژهای خاص به همراه عملیات متالوژی بسیار پیشرفته طراحی و ساخته شده اند.

قیمت دستگاه پلت

قیمت دستگاه پلت

قیمت دستگاه پلت تابع مشخصات فنی این محصول می باشد، موقعی که شروع به تولید خوراک پلت شده می کنید، برحسب این که چه موجود زنده ای پرورش می دهید، امکان اضافه نمودن انواع مواد افزودنی، پروتئین و چربی به غذای دام، طیور و آبزیان را خواهید داشت. استفاه نمودن از ماشین آلات پلت موجب می گردد که در دام هایی که نیاز است غذای پودری استفاده گردد از اکسید شدن خوراک دام، جلوگیری به عمل آید.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”justify” ]ضمنا در موقع خوراک دهی به آبزیان و ریختن غذای طیور در سالن های مرغداری، مقداری زیادی از خوراک پودری در اثر جریان هوا از بین می رود. بنابراین تبدیل خوراک دام به شکل پلت، کار موجود زنده را آسان نموده و از اتلاف و هدر رفتن غذا جلوگیری خواهد کرد.[/hwgold-dash]